“Fint, men kalst”

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Vanskelig å finne inngangen og så vidt vi fant skyvedøren, men betjeningen var hyggelig. Vi fikk en hyggelig og god venterett. Til forrett var syrlig tom (etellerannet)-suppe god, men kyllingen i suppa var tørr. Kyllingbrystet til hovedretten var god.

Hyggelig, men veldig kaldt å sitte ute, selv med terrassevarmeren. Spurte om de kunne skru dem opp, ja var svaret, men det skjedde ikke. Mett og frossen etter måltidet.

Takk, hegesolerod

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vanskelig å finne, men verdt det! God mat og hyggelig betjening. Veldig stemningsfullt å sitte ute! Fikk en liten forrett på huset.

Takk, Pia B
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Noe annet enn dansk. Dette er en skjult perle. Utsøkt Thai-mat til gode priser. Bra service og god betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Frode F
Anmeldt 16. juli 2018

Ikke lett å finne innerst i bakgården, men det er verd innsatsen. Her kan du nyte nydelig tilberedt thaimat både ute og inne. Denne sommerdagen satt vi ute i en oppsetning som minte om jungelen i Thailand. Men det er maten som kommer i fokus. Passe matkasting som gjør at du vet dette ikke er mat i masseproduksjon. Nydelige sammensatte smaker med farger som er en fryd for øyet. Du sitter skjermet fra gaten utenfor og opplever en ekte thailandsk gourmet opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bl2706
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok kun forrett og dessert - men det vi fikk var strålende, og service var tipp topp!
Desserten m thailandsk frukt, kokos-is og pannekake var fantastisk.
Beliggenhet i bakgård, rett ved Nyhavn - fint å trekke inn til roligere omgivelser for middag. Hyggelig sted, anbefales - kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jan Olav S

Reisende som så på Khun Juk Oriental, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Khun Juk Oriental? Del dine erfaringer!