“Middag for 2”

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

FANTASTISK mat og service..
Utrolig koselig lokale. Vi hadde en magisk kveld på denne restauranten. 5 stjerner

1  Takk, 321rakelp

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

For et lite sted vi fant! Stedet var helt fullt, men vi fikk et bord for to. Maten var himmelsk godt og service var god! Dette stedet anbefales på det sterkeste!

3  Takk, 282christopherb
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Vanskelig å finne inngangen og så vidt vi fant skyvedøren, men betjeningen var hyggelig. Vi fikk en hyggelig og god venterett. Til forrett var syrlig tom (etellerannet)-suppe god, men kyllingen i suppa var tørr. Kyllingbrystet til hovedretten var god.

Hyggelig, men veldig kaldt å sitte ute, selv med terrassevarmeren. Spurte om de kunne skru dem opp, ja var svaret, men det skjedde ikke. Mett og frossen etter måltidet.

Takk, hegesolerod
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vanskelig å finne, men verdt det! God mat og hyggelig betjening. Veldig stemningsfullt å sitte ute! Fikk en liten forrett på huset.

Takk, 199piab
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Noe annet enn dansk. Dette er en skjult perle. Utsøkt Thai-mat til gode priser. Bra service og god betjening.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, frodef49

Reisende som så på Khun Juk Oriental, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Khun Juk Oriental? Del dine erfaringer!