“Hyggelig besøk”

God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En utrolig koselig og fin restaurant, litt bortgjemt i et smug. Maten var spennende og veldig god. De ansatte var utrulig hyggelige.
Anbefales!

2  Takk, TGA123123

Anmeldt 10. juli 2020

Koselig restaurant, hyggelig personale, god service og god mat! Vi spiste kronhjort og kyllingbryst med rød kurrysaus, disse anbefales

2  Takk, IngvildN742
Anmeldt 17. desember 2019

Litt bortgjemt i Boltens gård finnes denne lille perlen av en restaurant. Godt med bordplass gjør at det ofte er mulig å finne bord selv etter at en har blitt sulten. Fin meny med mange spennende retter og en av de bedre thai-restaurantene som finnes i København, hvis du spør meg.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, oysteinsen
Anmeldt 30. november 2019

Vi er begge ovebevist om at denne maten er noe av den beste asiatiske maten vi har spist! Veldig hyggelig betjening og flott og rolig atmosfære i restauranten. Vi hadde både forrett og hovedrett. Suppen med kokosmelk kan sterkt anbefales, lammet til hovedrett likeså! Vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i København!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, maritf2018
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, vi fikk et par forretter i tillegg til nydelig andebryst. Meget hyggelig betjening. Tommel opp

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 649sissell

Reisende som så på Khun Juk Oriental, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Khun Juk Oriental? Del dine erfaringer!