“Frokost”

Vurdert som nr. 622 av 2 877 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Thor suppe, i stede for frokost på hotellet vårt, utrolig god suppe, hyggelig betjening, fine lokaler

Takk, Trond Cook T

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Var der for å kose oss med noen drinker. Etter første servering ble vi fullstendig oversett i minst 30 min etter at glassene var tomme. 2 servitører stod og brettet tepper, og en stod og ordnet glass. Prøvde å få øyekontakt flere ganger, uten hell. Til slutt måtte vi reise oss, og gjøre tegn til å gå. Da kom de. Har sjelden opplevd maken til elendig service

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Oyvind66
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Skulle sitte oss å ta en øl, da ble vi bedt om at vi måtte bestille fra menyen eller å gå. Vi bestilte, burger der min samboer ikke kunne få bestille uten ditt eller datt, allergi var heller ikke noe argument. Bestill retten som den er eller noe annet.
Bestilte også Fish&Chips. Porsjonene var store, men ikke noe smaklig.
Servitører klarer ikke å ha kontroll over gjester inn/ut. Heller ikke hvem som har betalt og ikke. Maten kom fort, som kanskje var det mest positive med besøket..

Dato for besøk: mai 2017
Takk, nilskristianb2017
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

På tross av at Nyhavn er en turistfelle, så var maten virkelig god og servicen helt grei. Prisene i Nyhavn er litt høyere, men helt akseptabelt.

Dato for besøk: august 2016
Takk, NinaM820
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Satte oss ned for et par øl, bestilte Carlsberg (som vi vanligvis foretrekker), den smakte så dårlig at vi gikk før vi hadde drukket halvparten.. Personalet virker stresset og uinteressert. Hadde klaget på ølet om det hadde vært mulig å få kontakt med personale. Dropper glatt dette stedet neste gang vi er i Nyhavn.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Stine D

Reisende som så på Restaurant Nyhavn C, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Nyhavn C? Del dine erfaringer!