“Annet enn forventet ”

Vurdert som nr. 640 av 2 857 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

En reke/krepsehale rett, helt uten krepsehaler og med reker fra lake.. urtesaus minimal. God fiskefilet, om det var det vi bestilte

1  Takk, Laila N

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Thor suppe, i stede for frokost på hotellet vårt, utrolig god suppe, hyggelig betjening, fine lokaler

Takk, Trond Cook T
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Var der for å kose oss med noen drinker. Etter første servering ble vi fullstendig oversett i minst 30 min etter at glassene var tomme. 2 servitører stod og brettet tepper, og en stod og ordnet glass. Prøvde å få øyekontakt flere ganger, uten hell. Til slutt måtte vi reise oss, og gjøre tegn til å gå. Da kom de. Har sjelden opplevd maken til elendig service

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Oyvind66
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Skulle sitte oss å ta en øl, da ble vi bedt om at vi måtte bestille fra menyen eller å gå. Vi bestilte, burger der min samboer ikke kunne få bestille uten ditt eller datt, allergi var heller ikke noe argument. Bestill retten som den er eller noe annet.
Bestilte også Fish&Chips. Porsjonene var store, men ikke noe smaklig.
Servitører klarer ikke å ha kontroll over gjester inn/ut. Heller ikke hvem som har betalt og ikke. Maten kom fort, som kanskje var det mest positive med besøket..

Dato for besøk: mai 2017
Takk, nilskristianb2017
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

På tross av at Nyhavn er en turistfelle, så var maten virkelig god og servicen helt grei. Prisene i Nyhavn er litt høyere, men helt akseptabelt.

Dato for besøk: august 2016
Takk, NinaM820

Reisende som så på Restaurant Nyhavn C, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Nyhavn C? Del dine erfaringer!