“Kommer gjerne tilbake”

Vurdert som nr. 220 av 2 824 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. januar 2019

Et herlig all inclusive måltid som inkluderer alt det du måtte ønske av forskjellige typer kjøtt, grønnsaker, sauser og annet tilbehør samt ubegrenset drikke til måltidet. Vi var tre voksne og et barn som besøkte stedet, og kombinasjonen av god mat/drikke samt engasjerte servitører gjorde dette til en flott kveld. Anbefales på det varmeste.

2  Takk, Steinar H

Anmeldt 8. oktober 2018

Dette var mitt tredje besøk på Flammen København, og jeg ble heller ikke denne gangen skuffet. Konseptet er enkelt: fast pris og spis så mye grillet kjøtt du ønsker. Utvalget er meget godt, jeg kan spesielt anbefale oksespissbryst. Man får veldig mye mat for pengene og kvaliteten er høy. God service og vennlig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tommy G
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste for alle som elsker god grillmat. Nydelig, perfekt stekt kjøtt. 15 sorter kjøtt, 10 typer tilbehør, 3 sauser, salatbuffet og brød.
Perfekt!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, eiriky2014
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en ettermiddag i København, og ville prøve Flammen siden en av oss hadde hatt en god opplevelse på Flammen et annet sted.

Vi forventet et skikkelig bra måltid med godt kjøtt, men fikk ikke helt det vi hadde forventet. Kjøttet var helt greit, noe litt tørt. Mye godt tilbehør, så vær forsiktig med å ta for mye av dette.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Syrstad1g
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant som er verdt å besøke! Etter en slitsom dag i Købens gater, satte fruen pris på Flammens «plader» :)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, perhb

Reisende som så på Restaurant Flammen Kobenhavn HCA, så også på

Har du vært i Restaurant Flammen Kobenhavn HCA? Del dine erfaringer!