“Et klokt valg”

Vurdert som nr. 197 av 2 856 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 21. juli 2021

Vi ønsket å spise på en buffet restaurant da vi var i København. Valget falt på flammen, og det viste seg å være et lurt valg. Buffeen var kort og greit fantastisk. Det var mange forskjellige typer kjøtt, og kylling. Mange ulike forretter. Masse ulikt tilbehør, som fløtegratinerte poteter, potetmos, pommes frites, potet nuggets pluss mange flere. Ulike former stekt sopp og grønnsaker. I tillegg en helt fantastisk salatbar, med alt du kunne tenke deg pluss litt til. Sauser og dressinger. Det var bare dumt at magen ble mett før øynene.
Jeg spiste meg stappmett på alt tilbehøret, pluss et stykke nydelig kylling.
Min sønn spiste mer kjøtt, og hadde aldri smakt bedre.
Veldig bra service. Siden vi ikke hadde vært der før, ble vi forklart om ulike retter. Vi kunne si fra til kokken om hvordan vi ville ha kjøttet .
Vi bestilte bord. Det var nok lurt. Selv om restauranten var ganske full, var det aldri kø ved buffeen.
Enkel å finne for oss turister.
Stedet er notert til neste besøk i København.

Takk, Karin892015

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Var her med familie for en bursdagsmiddag til min samboer på weekendtur. Min samboer digger øl og en god biff, så da ble denne reatauranten et godt valg. For de som liker en god kjøttbuffet så er denne restauranten perfekt med sin kjøttbuffet og tilbehør. 3 sauser hvor alle var gode, 2 grillbuffeer hvor den ene siden var godt stekt og den andre aiden medium/medium rare. Ett pluss for perfekt stekt kjøtt og at de hadde kokker som stor å skar opp kjøttet for deg, et rikt utvalg i type kjøtt (and, kalv, gris, okse, hjort +++).
At deres eneste meny er buffet er nok et pluss da man slipper å vente unødig lenge på middag. Om jeg skal komme med forbedringsforslag så kunne de hatt små skilt hvor det stod hva som var hva i buffeten. Deres iskrem var helt ok, men ingen høydare da den framstod som litt tynn og smeltet fort.
Kommer gjerne igjen for en deilig kjøttmiddag med godt tilbehør neste gang jeg er i København på ferietur.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, ainahaug
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Her får man virkelig valuta for pengene. Buffeen består av ulike forretter, masse tilbehør blant annet fløtegratinerte poteter, potetmos, pommes frites, potetkroketter, salatbar med et enormt utvalg, natchochips, potetchips, flere ulike sauser og dressinger, stekt sopp, flere typer grillet kjøtt av suveren kvalitet, flere typer pølser mm. Her har de alt hva hjertet kan begjære. Restauranten har store, fine lokaler og hyggelige ansatte. Vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i København.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RB844
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Bestilte buffet med all inclusive.
Mye godt kjøtt å velge i, rett fra grillen. Mye god mat og drikke for pengene.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, askils
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Her får du mye for pengene. Her kan man alltid velge mellom min 15 kjøtttyper. Og kjøttet var himmelsk:) selv om restauranten var full var det ikke noe kø i buffeen. Kokkene forklarte og kom med anbefalinger. Veldig bra service. Absolutt et sted å besøke hvis du er glad i kjøtt

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, AnnKarinHi

Reisende som så på Restaurant Flammen Kobenhavn HCA, så også på

Har du vært i Restaurant Flammen Kobenhavn HCA? Del dine erfaringer!