“Venninnetur”

Vurdert som nr. 158 av 2 877 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og vin, kjempekoselig personale, og ikkje minst god sangria! Anbefales på det varmeste!

Takk, synn_vet2016

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Tipp topp! Veldig bra mat, og super service.
Betjeningen var oppmerksomme under hele middagen uten å være pågående.
Vi spiste tapas meny, og valgte vin fra kartet. masse gode smaker og råvarer.
Anbefales!!

Takk, kj-lik
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Mandagskveld i København fantastisk opplevelse.
Anbefales på det stekeste, men hadde vore bedre med fersk sopp :)

1  Takk, Rolf-Erik1968
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre venninner på tur og hadde en veldig god opplevelse. Vi valgte en ferdig meny med litt av alt. Alt smakte godt. Vi vil gjerne tilbake en annen gang.

Takk, aasekristinpettersen
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk tapasrestaurant! Svært god mat, hyggelig atmosfære og utrolig bra service!! Kan trygt anbefales alle!

1  Takk, AnnetteT511

Reisende som så på El Meson, så også på

København, Sjælland

Har du vært i El Meson? Del dine erfaringer!