“Nydelig tapas”

Vurdert som nr. 129 av 2 857 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, anbefales. Flotte lokaler, innendørs og utendørs. Innholdsrik meny, både mat og drikke.

Takk, Vollaren

Anmeldt 20. januar 2020

Veldig fin plass med god service og fantastisk smaksopplevelse. Vi hadde med oss barnevogn som ikke var ideellt med tanke på plass, men de ansatte hjalp til og gjorde rom til oss.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Lillep
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Beste restaurantopplevelse noensinne! Maten var utmerket og betjeningen var utrolig hyggelige og hjelpsomme. Vi skal tilbake hit så snart vi får sjansen!
(De har også de beste baconsurrede dadlene jeg noensinne har spist!)
Slutt å les, dra å opplev dette fantastiske stedet isteden!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 1989hansch
Anmeldt 22. november 2019

Denne restauranten er en av de beste tapas resturantene vi har vært på! Restauranten var kjempekoselig og servitørene var veldig oppmerksom. Du ble aldri fri for noe! Maten var kjempegod og stod til all forventning. Her skal vi virkelig tilbake!

Dato for besøk: november 2019
Takk, ingridmarie22
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Søkte opp Tapas restaurant i København og denne kom opp med gode anmeldelser fra tidligere. Vi dro derfor hit.
Lite og fint lokalet innendørs. Betjeningen var veldig hyggelig og gjorde matopplevelsen veldig bra!
Maten var derimot midt på treet. Vi valgte en ferdig oppsatt meny. Dessverre ble vi litt skuffet over denne.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, emilyrenander

Reisende som så på El Meson, så også på

København, Sjælland

Har du vært i El Meson? Del dine erfaringer!