“En koselig restaurant sentralt beliggende med et ypperlig vertskap”
Anmeldelse av Restaurant Krebsegaarden

Restaurant Krebsegaarden
Vurdert som nr. 6 av 2 874 Restauranter i København
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 28. januar 2019

Vi ble anbefalt en fireretters meny + ev. dessert. Til hver rett et glass vin som var spesielt tilpasset retten. Samtlige retter ble presentert på en billedlig og interessant måte.
Servicen var utmerket, ingen ventetid, kelnerene (eierene av stedet) var hele tiden på hugget og sørget for at vi hadde det bra.
Vi fikk servert en helt spesiell fiskesuppe, havabbbor på seng av grønsaker, svinekjake som var lantidstekt og til slutt kalvekjøtt med en spesiell ost innbakt som kjerne. Alt var veldig godt.
Reservering av bord i god tid er nødvendig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torkjee

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Anmeldelsene av Krebsegaarden er for det meste skryt. Og det stemmer. Jeg har besøkt stedet mange ganger, og de har lykkes i å holde en høy standard over mange år. Smaksmenyen holdt også denne gang høy klasse. Det er bare å booke bord.

Takk, torbj_rnj507
Anmeldt 18. oktober 2018

Forhåndsbestilte bord til 4 personer og vi valgte 5 retter med vinpakke.
Fra første stund til vi gikk hadde vi en uformell og kjempehyggelig kveld med førsteklasses mat og service. Engasjerte servitører som gav mye av seg selv hele tiden.
Vi kommer garantert tilbake :)

1  Takk, Youwantsome
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke planlagt middagen der vi spaserte rundt i København, passerte Krebsegaarden og syntes det så hyggelig ut. Sjekket Trip Advisor fra en bar litt senere, og skjønte at hit skulle vi. Fullt på online booking, men ringte og hadde tydeligvis flaks med avbestilling eller noe. Flott mottagelse, hyggelig service, humoristisk atmosfære og god rådgivning. 5-retter med vinmeny ble en strålende opplevelse. Skal definitivt hit igjen med familie, venner eller jobb!

1  Takk, TrondL43
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi var 5 personer som fikk anbefalt denne restauranten via noen venner.
Vi ankom restauranten med gode forhåpninger og ble mottatt på en meget positiv måte.
Vi hadde blitt anbefalt en femretters tasting meny med vinpakke.
Presentasjonen av mat og vin samt servicen underveis var helt fantastisk. Maten er noe av det beste vi har fått og vi var alle enige om at dette var en fantastisk aften.
Vi vil absolutt anbefale dette stedet.

Takk, HPOlsen

Reisende som så på Restaurant Krebsegaarden, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Krebsegaarden? Del dine erfaringer!