“Fantastisk kveld med nydelig vertskap.”
Anmeldelse av Restaurant Krebsegaarden

Restaurant Krebsegaarden
Vurdert som nr. 2 av 3 097 Restauranter i København
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. juni 2019

Nydelig sammensatt meny med en fantastisk vinpakke til. Ostetallerken med viner som gjorde smaksopplevelsen topp. Spennende oster fra Danmark med et vidt smaksgalleri.
Vertskapet, Mats og Carsten, gjorde kvelden minnerik med stor kunnskap om mat, vin og ikke minst historien til resturanten. TAKK

Takk, Mettemi

Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig og personlig sted med veldig god mat. Du kan velge å spise en overaskelses 5 eller 7 retters og få servert viner som passer til maten. Prisene er helt overkomlige. Bestiller nok her igjen neste gang jeg skal til København.

Takk, 91unns
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Oppe var det mer stiv/formell atmosfære. Men nede i kjelleren til Mats og Carsten var det intimt og hyggelig. Perfekt for syv barndomskompiser fra Norge som ville nyte god mat og prate sammen! Vi hadde bestilt en 6-retter på forhånd, inkl. en fantastisk ostetallerken! Mats og Carsten var det perfekte vertskap som presenterte maten med lidenskap og humor! Det hele servert med fem forskjellige viner som passet perfekt til maten. Da Carsten merket at vi lot oss engasjere lagde han en egen karamellpudding (søt) bare for at vi skulle få smake hvor forskjellig vinen ble før/etter at vi hadde smakt på det søte. Virkelig spennende! Kvelden kostet 455 (mat) + 375 (vin) DKK, det var det lett verdt! STOR TAKK!

1  Takk, Joachim E
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Takk for fantastisk god mat og vin. Veldig hyggelige verter. Anbefales på det sterkeste. Super taster meny- bare sitte å nyte nye retter med tilhørende god vil.

Takk, 743kristians
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten flere ganger og hver gang er like fantastisk. Tasting menyen og vinen er uforglemmelig. Og eierne informerer om mat og vin på en ypperlig og entusiastisk måte. De gjør at vi føler oss hjertelig velkommen. Vi kommer helt sikkert igjen neste gang vi er i København

Takk, Go03354238015

Reisende som så på Restaurant Krebsegaarden, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Krebsegaarden? Del dine erfaringer!