“Beste restauranten i København!”
Anmeldelse av Restaurant Krebsegaarden

Restaurant Krebsegaarden
Vurdert som nr. 7 av 2 842 Restauranter i København
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 21. juli 2020

Vi har vært på Krebsegaarden hver gang vi har vært i København de siste årene, og kommer til å dra dit igjen og igjen....og igjen!! Nydelig mat, herlig service. Gleder meg til neste gang, forhåpentligvis blir det snart!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Sultensak

Anmeldt 7. juli 2020

Topp vennlig restaurant med praktfull mat og gode viner. Man får topp og meget vennlig service! -- Man blir tatt vare på på beste måte!

2  Takk, TRULTE1
Anmeldt 5. mars 2020

Kort og greit, fantastisk. Maten, drikke, vertskap, alt på plass. Verd å reise til for å oppleve. Book god tid i forveien og sikre deg plass.

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, 252arvidk
Anmeldt 16. februar 2020

Vi anbefalt restauranten av venner. Nydelig mat, viner av en annen verden og et vertskap som er helt fantastisk To bergensere driver restauranten og byr på en utrolig matopplevelse og på seg selv. Anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Trude Strøm S
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord her nest siste lørdag før jul. Ble anbefalt restauranten av kjente og tenkte vi skulle prøve. Det viser seg at det var nødvendig å være tidlig ute med bestilling for å få bord. Det viste deg at vi, som bergensere, havnet på bord mellom tre bergenserpar og to fra Askøy. Med bergensere som drev restauranten også, så ble det stor stemning utover kvelden. Men det skal sies, maten var også fantastisk, samt drikken til. Så alt i alt en uforglemmelig aften.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, mortenh259

Reisende som så på Restaurant Krebsegaarden, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Krebsegaarden? Del dine erfaringer!