“Tradisjonell dansk på sitt beste”
Anmeldelse av Peder Oxe

Peder Oxe
Vurdert som nr. 341 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Moderne
God for: Familier med barn, Store grupper, Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler med stor åpen peis i midten. Flotte danske smørbrød med masse forskjellige hjemmelagde øl og schnaps. Salatbaren kan man styre unna, ellers helt topp!

1  Takk, joakimm953

1923 av 1 300 anmeldelser

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God atmosfære og deilig mat. God service. Sentralt beliggenhet. Obligatorisk besøk i København. God kapasitet i lokalet.

Takk, klatredama
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng som hadde bestilt en satt meny, men med mulighet for å endre ved allergi og lignende.
Maten var OK, men det bar veldig preg av at det var laget i en stor bestilling. Laksen var best, roastbeefen ikke så bra.
Har vært på Peder Oxe tidligere og fått mye bedre mat. Anbefales hvis dere ikke er mange!

Takk, 600trulsp
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 20 personer som besøkte resturanten nylig til lunsj. Tre smørbrød til hver var forhåndsbestilt. Nydelig mat og topp service, anbefales ved København besøk.

Takk, williamhH3746XP
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi var 10 personer som valgte dette stedet. Fra vi kom til vi reiste 4 timer senere ble vi behandlet fantastisk godt.
Maten kom raskt og var meget god.
Dette er stedet jeg vil anbefale

Takk, HPOlsen

Reisende som så på Peder Oxe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Peder Oxe? Del dine erfaringer!