“Simensen”
Anmeldelse av Peder Oxe

Peder Oxe
Vurdert som nr. 336 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Moderne
God for: Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det var helt fantastisk både mat og service. Vår serviteur Rosa må være et funn for denne restauranten. Vil vil anbefale alle smørbrød og mat ellers og ikke minst servicegraden som var 110% . Takk for oss

1  Takk, 123456MLM

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Deilig biff og vilt, god stemning, husets vin var helt OK. Kunne veldig gjerne spist her igjen. God atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, Tina_Sol38
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler med stor åpen peis i midten. Flotte danske smørbrød med masse forskjellige hjemmelagde øl og schnaps. Salatbaren kan man styre unna, ellers helt topp!

1  Takk, joakimm953
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God atmosfære og deilig mat. God service. Sentralt beliggenhet. Obligatorisk besøk i København. God kapasitet i lokalet.

Takk, klatredama
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng som hadde bestilt en satt meny, men med mulighet for å endre ved allergi og lignende.
Maten var OK, men det bar veldig preg av at det var laget i en stor bestilling. Laksen var best, roastbeefen ikke så bra.
Har vært på Peder Oxe tidligere og fått mye bedre mat. Anbefales hvis dere ikke er mange!

Takk, 600trulsp

Reisende som så på Peder Oxe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Peder Oxe? Del dine erfaringer!