“Oser av sjel”
Anmeldelse av Peder Oxe

Peder Oxe
Vurdert som nr. 339 av 2 874 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Moderne
God for: Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 16. januar 2019

Et måltid på Peder Oxe er aldri feil når man er i København. Det oser sjel og tradisjon straks man kommer innenfor. Mine beste opplevelser her er lunsjer, eller frokoster, som man sier her. Det gjelder også denne gang.Hyggelige,blide serveringsdamer, nydelige smørrebrød og forskjellige gode snapser. Anbefales!

1  Takk, KjellPorsgrunn

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det var helt fantastisk både mat og service. Vår serviteur Rosa må være et funn for denne restauranten. Vil vil anbefale alle smørbrød og mat ellers og ikke minst servicegraden som var 110% . Takk for oss

1  Takk, 123456MLM
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Deilig biff og vilt, god stemning, husets vin var helt OK. Kunne veldig gjerne spist her igjen. God atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, Tina_Sol38
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler med stor åpen peis i midten. Flotte danske smørbrød med masse forskjellige hjemmelagde øl og schnaps. Salatbaren kan man styre unna, ellers helt topp!

1  Takk, joakimm953
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God atmosfære og deilig mat. God service. Sentralt beliggenhet. Obligatorisk besøk i København. God kapasitet i lokalet.

Takk, klatredama

Reisende som så på Peder Oxe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Peder Oxe? Del dine erfaringer!