“Bød og Ost”
Anmeldelse av Peder Oxe

Peder Oxe
Vurdert som nr. 342 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Moderne
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Food is good. Location superb. Unprofessional service. Fomlende servering. En av gjestene måtte mase om å få servert maten (hovedrett) etter å ha ventet i 20 minutter etter vi andre fikk mat. Servitør burde lagt seg flat, men var tydeligvis ikke vant til å motta kritikk. Skjerpings!

1  Takk, jorgone1

Anmeldt 28. januar 2020

Denne restauranten besøker jeg stort sett hver gang jeg er i København.

Meget behagelig og delikat restaurant. Servitørene er meget hyggelig og de presenterer menyer og maten på en veldig god måte.

Anbefaler denne restauranten både som par, eller som venner.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, MrMariusM
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til besøket, men ble skuffet. Maten tok lang tid og den oppskrytte langstekte juleanda, var tørr og seig. Tilbehøret var godt og det var også vinen som ble anbefalt. Forrett og dessert skåret gjennomsnittlig - de utmerket seg ikke. Servisen var helt grei - ikke noe spesielt vi følte oss litt glemt inne i det innerste hjørnet.

1  Takk, catharinas2018
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Peder Oxe er en koselig restaurant som anbefales. Som navnet tilsier er det kjøtt de er mest kjent for, men det beste er forrettene synes jeg. Spesielt løyrom og hummersuppen er mine favoritter. De har en stor peis, hvite duker og man får en god atmosfære der

2  Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Utrolig flott sted. Gjennomført interiør og hyggelig personale. Maten var aldeles nydelig. Dessverre får de ikke full score da vi måtte vente godt over 1 1/2 time på maten.

1  Takk, 566hildem

Reisende som så på Peder Oxe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Peder Oxe? Del dine erfaringer!