“Middag kvalitet”

Vurdert som nr. 71 av 2 876 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. desember 2018

Kjempe god mat, biff (hoved fokus). De har også andre alternativ, men Biff er det de er spesialister på. Mange gode biffer å velge mellom, og du får det akkurat som du ønsker. Du bestiller alt av tilbehør utenom. Det er lite grønnsaker å hente på tilbehør siden, dette er det eneste som trekker ned. Ellers er alt tipp topp. Gode sauser og gode tilbehør valg.

Takk, salten89

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, enkel å gjøre allergivennlig da retten settes sammen av kunden selv.
Nydelig mat, perfekt stekt, godt krydret.
Anbefales

Takk, 901cathrinef
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

God mat. Litt lenge å vente, men når vi var ferdig å spise spurte de om vi ville ha gratis dessert siden vi hadde vente.

Super service, god mat og blide mennesker

Dato for besøk: august 2018
Takk, 147fredrikr
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Absolutt blant de beste steakhouse jeg har spist på. Alt var bare helt topp, både kjøtt, tilbehør og vin.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 353terjeh
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten i desember 2017. Hadde en flott middag sammen med venner. God mat. Hyggelig betjening. Koselige lokaler. Fin opplevelse.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, mrifreak68

Reisende som så på KöD Copenhagen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i KöD Copenhagen? Del dine erfaringer!