“Superb”

Vurdert som nr. 52 av 2 826 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt utmerket! En av de beste biffene jeg har smakt. Okse carpaccioen var også helt nydelig. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Jonas_Sannes

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 5 par som startet den festlige dagen tidlig; frokost på Skindbuksen, «vannhull» i Nyhavn» og derfor perfekt med Dark Night Dinner på Köd i Admiralgate; en deilig, enkel og velsmakende meny med godt drikke og en kjempesøt betjening. Innfridde absolutt våre forventninger. En perfekt avslutning på en herlig dag i favoritt hovedstaden vår :)

1  Takk, tonem145
Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Veldig koselig og intim restaurant, med utrolig god mat. Har ingenting å klage på, kjøttet var mørt og hadde mye smak, samt nydelig tilbehør. Veldig hyggelige servitører! Kommer gladelig tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, IMT92
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Me var der ein vennegjeng og hadde ein fenomenal kveld. Kelneren var hyggjeleg, på alerten og kunnskapsrik. Matkombinasjonane var framifrå. Kjøt og saus var utsøkt. Her kjem me igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Erlend E
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelige anbefales! God service og veldig fin atmosfære. Glede meg til neste besøk.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Jarl L

Reisende som så på KöD Copenhagen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i KöD Copenhagen? Del dine erfaringer!