“Veldig god mat”

Kjøkken: Sushi, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi med noe for alle. Veldig god og oversiktelig meny, samt hyggelige servitører. Koselig atmosfære, anbefales på det varmeste!

Takk, alicemarlens
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kære Alicemarlens,

Stort tak, fordi du har har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten, og håber vi må byde Jer velkommen en anden god gang.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Kult med små lokaler sitter tett og hyggelig ansatte. Veldig god mat, mye å velge i men kelneren var veldig behjelpelig med hva som er hva og hva som er godt. Apselutt et sted og reise tilbake til.

2  Takk, 856erikd
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kære Erik,

Mange tak for din fine anmeldelse.
Vi er meget glade for, at du havde en dejlig oplevelse hos os og følte, at du blev hjulpet igennem menuen på bedst mulig vis.
Det er skønt at høre, at I nød maden.

Vi håber på, at måtte kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Meget stor og god meny. Asiatisk tapas med "alt" du forventer og noe du aldri har spist før.

Service på topp, men du skal forvente at et måltid tar litt tid om du er kreativ i dine valg fra menyen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Mattis78
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kære Mattis,

Stort tak, fordi du har har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

På bakgrunn av fjorårets opplevelse dro vi tilbake i år og ble like begeistret. Spiste menyen som heter "Pay day" med en nydelig Chardonnay til. Anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bjørn O
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear Bjørn O

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften.
Vi giver jeres feedback videre til vores team.
Vi ser frem til, at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

De bedste hilsner,

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Maten var nydelig, sushien er god, men vil anbefale smårettene og salatene, de var mine favoritter. Servicen var kjempebra! Desserten er verdt å prøve!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, camillastorjord
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Kære Camilla S,

Stort tak fordi har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.

Sticks’n’Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!