“Sushi i toppklasse”

Kjøkken: Sushi, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Havnet her ved en tilfeldighet, restauranten lå 50 meter fra hotellet.
Urolig meny, masse bilder og noe for enhver smak.
Maten var fantastisk, beste sushi vi har smakt på så lenge vi kan huske, noe som for tolvåringen sier mye.
Betjeningen var hjelpsom og hyggelig, og prisen grei. Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Karl E
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Kære Karl E,

Mange tak for de pæne ord. Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg. Vi lover at give dine pæne ord videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi med noe for alle. Veldig god og oversiktelig meny, samt hyggelige servitører. Koselig atmosfære, anbefales på det varmeste!

Takk, alicemarlens
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kære Alicemarlens,

Stort tak, fordi du har har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten, og håber vi må byde Jer velkommen en anden god gang.

Sticks’n’Sushi

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Kult med små lokaler sitter tett og hyggelig ansatte. Veldig god mat, mye å velge i men kelneren var veldig behjelpelig med hva som er hva og hva som er godt. Apselutt et sted og reise tilbake til.

Takk, 856erikd
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kære Erik,

Mange tak for din fine anmeldelse.
Vi er meget glade for, at du havde en dejlig oplevelse hos os og følte, at du blev hjulpet igennem menuen på bedst mulig vis.
Det er skønt at høre, at I nød maden.

Vi håber på, at måtte kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Meget stor og god meny. Asiatisk tapas med "alt" du forventer og noe du aldri har spist før.

Service på topp, men du skal forvente at et måltid tar litt tid om du er kreativ i dine valg fra menyen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Mattis78
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kære Mattis,

Stort tak, fordi du har har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.

Sticks’n’Sushi

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

På bakgrunn av fjorårets opplevelse dro vi tilbake i år og ble like begeistret. Spiste menyen som heter "Pay day" med en nydelig Chardonnay til. Anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bjørn O
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear Bjørn O

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften.
Vi giver jeres feedback videre til vores team.
Vi ser frem til, at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

De bedste hilsner,
Sticks'n'Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!