“Supert service og kul mat !”
Anmeldelse av Sticks'n'Sushi

Bestill bord
Vurdert som nr. 91 av 2 856 Restauranter i København
Kjøkken: Sushi, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. juli 2021

Utrolig god og spennede meny. Masse gog mat. kjempe hyggelig betjening. TOPP service og blide hyggelige servitørerer!

1  Takk, 96knutb

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Nyyydelig mat og fantastisk service. Anbefaler en Lemonade med ginger til maten. Gir denne restauranten 10 av 10.skal absolutt tilbake hit ved neste besøk.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 793sirid
SticksNSushi, Direktør på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2020

Kære Siri,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften med fantastisk mad og service.
Vi giver din feedback videre til vores team i Nansensgade.
Vi ser frem til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Hyggelig plass med god sushi. Bestilte også noen varme retter som ikke sto i stil til sushien. Mesteparten av disse ble igjen på tallerkenen da vi gikk.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 887trygvet
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Kære 887trygvet,

Mange tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at I nød jeres besøg samt sushien.
Vi er selvfølgelig kede af, at vores andre retter ikke faldt i jeres smag, men vi giver selvfølgelig din feedback videre.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Kelner så oss ikke når vi satt oss ute så vi måtte selv inn for å få menyer. Etter det var servicen uklanderlig. Veldig god sushi, mye å velge i slik at man kunne sette sammen selv. Det var heldigvis bilder, slik at det var relativt enkelt å gjøre dette selv. Litt få alternativer av ferdig sammensatte menyer for de som foretrekker det.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, K3915NJmariao
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2019

Kære K3915NJmariao
Tusind tak, fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg hos os.
Vi er meget glade for, at I har nydt at jeres besøg og at I satte pris på billederne i menukortet. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten og håber, vi må byde jer velkommen en anden god gang.
Sticks’n’Sushi

Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Havnet her ved en tilfeldighet, restauranten lå 50 meter fra hotellet.
Urolig meny, masse bilder og noe for enhver smak.
Maten var fantastisk, beste sushi vi har smakt på så lenge vi kan huske, noe som for tolvåringen sier mye.
Betjeningen var hjelpsom og hyggelig, og prisen grei. Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Karl E
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Kære Karl E,

Mange tak for de pæne ord. Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg. Vi lover at give dine pæne ord videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Sticks'n'Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!