“Superbiff”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk biff! Ikke spesielt dyrt heller. Grei vin. Deilig dessert. Hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, PerKristianSyversen

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Fant dette stedet etter å ha søkt på TripAdvisor.
Trivelig lokaler og hyggelig og imøtekommende betjening.
Vi bestilte begge biff som virkelig var nydelig. Mør og perfekt stekt(medium rare). Potetmos var fløyelsmyk, ovnsbakte tomater nydelig. Eneste som trekker litt ned må være bearnés sausen, som kunne minne om litt industriprodusert og ikke hjemmelaget. Var upersonlig men helt grei.
Alt i alt var dette en super matopplevelse. Fantastisk mat til en grei pris.
Ta en tur!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 728lisbeths
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Anbefales. Maten og servicen er upåklagelig. Bedre biff skal en lete lenge etter. Fikk bord i egen liten stue, fantastisk atmosfære.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RK I
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med hyggelig stemning. Vi var to par som alle bestilte meny med vin. Alle var fornøyde. Det var veldig mye mat. Kun en av oss greide å spise opp alt. Beste kjøtt vi har spist på lenge.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Fredrik N
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Absolutt verdt å anbefale!
Maten og servicen var fantastisk

Kommer til å ta turen hit igjen ved en senere anledning!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jensvatland

Reisende som så på Asador, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Asador? Del dine erfaringer!