“Middag”

Vurdert som nr. 47 av 2 877 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Nørrebro
Omgivelser: Indre Nørrebro
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Liten koselig restaurant. Helt grei mat til ok pris. Vi spiste stekt musling til forrett, var litt for mye stekt, minnet mer om fiskekaker. Hovedrett langtidsstek gris (ribbe), saftig og god meget sprø svor. Mye kjøtt i forhold til tilbehøret. Dessert var et lite deilig ostefat.
Mye akustikk i rommet trakk noe ned for at roen skulle senke seg helt.
Verdt et besøk.

1  Takk, toringer2017

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig liten restaurant, med spennende mat. Må likevel trekke noe for den usedvanlig dårlige akustikken. Skal en føre en normal samtale må en snakke ganske høyt.

Takk, arnes784
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Alminnelig mat. INGEN STORE GREIER.
Finn gjerne noe annet. Her må jeg minst skrive 100 ord før jeg kan få anmelde så abcdefghijklmnopqrstæøå

Takk, OO60
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

God mat. Fantastisk service og koselig atmosfære. Anbefaler smaksmeny til forrett. Det var nydelig. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening.
.....,

Dato for besøk: april 2018
Takk, Theresegj
Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig sted, lite intimt, med kjempe god mat til en rimelig penge. God øl og gode bobler. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 111stianl

Reisende som så på Feed Bistro, så også på

Har du vært i Feed Bistro? Del dine erfaringer!