“Middag for store og små 🤩”
Anmeldelse av Plectrum Vesterbro

Plectrum Vesterbro
Reserver med
Spar opptil 40 % når du reserverer på Internett *
Plectrum Vesterbro er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 131 av 2 926 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Middag på hotellet og på fantastiske Plectrum. Super betjening og fantastisk service

Full pott!! En fornøyelse for store og små!

Takk, TomE175

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger og blir aldri skuffet. Spennende meny som jevnlig får nye retter, hyggelig og rask betjening som serverer nydelige og smaksrike retter. Anbefales til alle, om du er alene eller et større selskap.

Takk, larseinarharberg
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi var på en 3 dagers tur til København og valgte å bo på Comfort hotell ,Vesterbro. Sentralt og fint hotell .
Vi spiste frokost 2 av 3 morgener , den tredje spiste vi på kafé . Heldigvis ( tilfeldigvis) stoppet vi å tok en øl og en strawberry daiquiri etter en varm dag på sightseeing . Dama mi synes det var den beste strawberry daiquiri hun noen gang hadde smakt. Vi bestemte oss for å prøve restauranten senere og det angret vi ikke på. Vi bestilte kongekrabbe m/ risotto og det var fantastisk godt. Vi satt oss i baren og det var en hyggelig og fantastisk dyktig bartender der( han som lagde daiquirien) Så vi måtte jo smake noen andre drinker også, og de var like gode. Han ( svenske) kunne virkelig jobben sin.
Kan sterkt anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, Åge B
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Fin og uformell middag, men kjempegod mat! Hadde kongekrabbe og risotto, noe som var litt vrient men gikk kjempebra til slutt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Elisa S
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Godt øl, super mat, hyggelige servitøreranbefaler hamburgerhyggelig bartender!!! Nydelig pale !

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Randi B

Reisende som så på Plectrum Vesterbro, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Plectrum Vesterbro? Del dine erfaringer!