“10 personer på førjulstur til Køben”

Vesterbro Brewery (Burgers and Brewhouse)
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Elendig service rett og slett. Måtte hente personale flere ganger for å få bestilt ved bordet. Lang ventetid på alt

Takk, johanrogers

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok en sen lunch hos vesterbro bryghus. Veldig hyggelig sted å sette seg ned å nyte noe godt å drikke. Vi smakte ikke ølen da vi heller delte en flaske chablis og noen enkel retter. Tapasen ble av kelneren ikke anbefalt så valget fant på en reke rett som falt helt i smak. Det som topper det hele var den sinnsykt gode desserten. Tok creme brulet og dama tok chocolat chaud . Anbefales..

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Andreaanes
Anmeldt 10. april 2017

Vi satte oss ned på utsiden ettersom det var sol og vi hadde lyst på en kopp kaffe. Det var tidlig på dagen så det var bare oss her. Fikk rask servering og jeg fikk lyst til å smake på de 5 øltypene de lager her. Servitøren ga oss en gjennomgang av øltypene. De smakte godt alle sammen. Jeg tok en tur inn og lokalene var flotte. Vi trivdes her.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 470Elisabeth55
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Siden det var fint vær ville vi sitte ute, men lokalet inne var fantastisk! God lunsjmat og fantastisk godt håndbryggerøl. Anbefales for alle typer reisende.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Martin J
Anmeldt 3. oktober 2016 via mobile enheter

Vi havnet her ved en feiltakelse, men det var så god og avslappende atmosfære at vi bestemte oss for å ta øl og middag her. Maten (grillspyd og rib eye) var upåklagelig og ølen var god. God, men litt treg service. Stedet kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Eilen H