“Helt topp”

Vurdert som nr. 104 av 2 735 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Ved denne restaurant finner et nydelig utvalg av sushi og fusion retter.
God variert meny og noe for alle.
Hyggelig atmosfære og lekkert innredet lokale som ga god stemming.
Servicen og mottakelsen var helt upåklagelig og levde godt opp av steder jeg tidligere har besøkt.
Litt tregt men ellers gid opplevelse og mye god mat.
Takk for maten.

Takk, Jørgen N
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Kære Jørgen,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver jeres feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til, at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 6. desember 2017

Denne restauranten hadde vi sjekket på forhånd og den stod til forventningene.
Fantastisk.. Vi var fire i følge, så vi bestilte ulike retter til deling. Vennlige servitører, god service og greie priser. Kan være lurt å bestille på forhånd.

Takk, Mr x
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2017

Kære Mr. X,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver jeres feedback videre til vores team.

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Kanskje den beste sushi jeg har spist. Bestilte en kombinasjon Av ulike signaturretter. Trivelig lokale og betjening. Spesiell takk til Brian (ifølge navnet på kvitteringen), bartenderen med mørkt hår og briller som var utrolig oppmerksom, serviceminded og flink. Kommer tilbake!

Takk, Kristin M
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2017

Kære Kristin,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er super glade for, at i havde en fantastisk aften, specielt med Brian. Vi giver jeres feedback videre til restauranten. Det bliver de glade for.

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Ante ikke at det var en kjede da vi var der, utrolig god mat! Vi spiste bare sticks, ikke sushi, og de var godt og variert krydret. Mandemad anbefales, og brokkoliretten også. Bønnene til maten var det eneste som ikke innfridde, men den lille sjokoladekaken med sjokoladeperler på til dessert var nydelig.

Takk, Tonje H
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Kære Tonje,

Tusinde tak for de fine ord. Vi er glade for at i nød maden og at sticksene smagte jer.
Vi håber på at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden god gang.

De bedste hilsner

Anmeldt 8. juni 2017

Nydelig sushi! Vennlige servitører, god service og snille priser. Dessertene må prøves!
Crème Brûlée lakrids og Hvid choko mousse.

Takk, Christel P
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2017

Kære Christel,

Tak for dine fine ord. Vi er glade for at du nød din aften hos os og at desserterne var specielt lækre. Vi glæder os til at byde dig velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

De bedste hilsner
Sticks'n'Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!