“Grei mat, dårlig service”
Anmeldelse av Sticks'n'Sushi

Få mat levert
Vurdert som nr. 123 av 2 830 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020

Vi bestilte bord til kl.21:00 i dag. Vi ble møtt av at det ikke var ledige bord, og vi måtte vente. Vi fikk drikkekart mens vi ventet, men servitøren kom aldri tilbake så vi fikk ikke bestilt noe.

Vi bestilte mat og fikk denne først kl.21:40. Vi bestilte vann, fikk ikke det første gang, måtte spørre en gang til. Vi ble ikke spurt om vi ville ha dessert. Kl.22:00 var kjøkkenet stengt og vi fikk ikke bestilt noe mer. Inntrykket ble ikke bedre av at servitørene var svært trege, lite serviceminded og virket lite interessert i oss som gjester. Maten var helt ok, ikke noe spesielt.

Servicen stod til 2 stjerner og maten til 4 stjerner.

1  Takk, 857kristofferj

Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Sticks’n’Sushi er et must hver gang jeg er i København. De har 13 restauranter i byen og nå var jeg på den i Borgergade rett ved Kongens Nytorv. Helt fantastisk mat, og profesjonell, hyggelig og rask service. Anbefales sterkt! Sjekk ut meny på hjemmesiden deres

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, bj_rnv722
SticksNSushi, Ejer på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Kære Bjørn,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver din feedback videre til vores team i Borgergade.

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Strålande mat! Vennegjeng som åt eit framifrå måltid. Nydeleg sushi, gode alternativer og god stemning. Lekker plass. Kjem definitivt attende.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Erlend E
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Dear Erlend,

Thank you for taking the time to write such a lovely review.
We are happy that you had a nice experience at our restaurant.
We hope to welcome you on another occasion.

Kind regards,
Sticks’n’Sushi

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

De ligger kanskje litt bortgjemt, men absolutt verdt å lete etter.
Her blir man møtt med bare smil, kjempegod service og masse vennlighet.
Veldig hyggelig atmosfære, maten kommer raskt og holder høy kvalitet. Hver rett blir nøye presentert av servitøren og glassene rekker aldri å bli tomme før de fyller de opp igjen.
Dette stedet må oppleves, det er akkurat slik man skal drive en restaurant. Vi skal hit neste gang vi er i København også!

Og prisen? Perfekt!

Tusen takk for en meget god og kulinarisk opplevelse.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, VonWingtip
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Kære VonWingtip,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver din feedback videre til vores team i restauranten.

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom sendt søndag kveld, 1 time før kjøkkenet stengte.
Vi fikk super service og ingen følelse av stress mtp stengetid.
Veldig innbydende meny og mange spennende retter.
Maten kom raskt og innfridde forventningene. Veldig bra mat.
Selv om kjøkkenet stengte fikk vi bestilt dessert. Meget bra dessert!
Anbefales for alle.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Abrandal
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Kære Abrandal,

Sticks'n'Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!