“Fantastisk opplevelse!”
Anmeldelse av Restaurant Gronnegade

Restaurant Gronnegade
Reserver med
Restaurant Gronnegade er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 23 av 2 926 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Sjømat, Dansk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Venninnegjengen på seks havnet her litt tilfeldig for å feire 50 årsdag, og det er vi glade for!
5 retters middag som ble til syv underveis, og en nydelig vinpakke ved siden av.
Maten ble tilpasset våre behov, og smakte fortreffelig.
Servicen var vennlig og oppmerksom uten å bli påtrengende. Koselig lokale.
Anbefaler virkelig dette stedet til de som er ute etter en ekstra god matopplevelse!

Takk, AstridK5

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse i en liten, men svært koselig restaurant. Et 5-retters måltid som ble til 7 uten ekstra kostnad. En restaurant eier som fortalte om hver rett og tilhørende vin med engasjement og stolthet. Et måltid som vil bli husket lenge! Dette stedet anbefalles på det varmeste. Jeg kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hanne-Beate O
Anmeldt 22. mai 2018

Denne kommer seint med godt, vi var 18 personer som feiret min 50 årsdag her 23-24/11- 2013, valgte full mat og vin pakke, ble en uforglemmelig aften med det ene høydepunktet etter det andre, anbefales på det sterkeste men bestill i god tid!

Dato for besøk: november 2017
Takk, blackdev
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Tilbake for vårt 3. besøk, og dette er ikke siste! Fantastisk og personlig service, nydelig mat og spennende vin. To av oss bestilte den anbefalte menyen, med vin til, to andre a la carte, fordi vi ønsket fisk som hovedrett. A la carte var helt vidunderlig - oksekjøttet i den andre menyen var ikke helt på høyden, men vi forlot den hyggelige restauranten glade og mette!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, HildurJK
Anmeldt 5. januar 2018

Flott opplevelse med super service og kjempegod mat under koselige omgivelser
Kan anbefales på det sterkeste :-)

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Vestlending190502

Reisende som så på Restaurant Gronnegade, så også på

København, Sjælland

Frederiksberg, København
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Gronnegade? Del dine erfaringer!