“Stod ikke helt til forventningene”
Anmeldelse av Restaurant Gronnegade

Restaurant Gronnegade
Vurdert som nr. 84 av 2 857 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Sjømat, Dansk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Hadde store forventninger til dette besøket, men maten og opplevelsen stod dessverre ikke til forventningene. Vi hadde kjøpt en forhåndsbetalt 6-retters, og maten var helt ok. Det var alt for kort avstand til nabobordet, slik at vi nesten følte vi var på dobbeldate med paret på nabobordet, noe som også var uheldig med hensyn til covid.
Det var servicen som trakk ned denne kvelden. Vi følte oss ikke helt velkommen av betjeningen, og hele stemningen var ganske kjølig.
Prisen på vin og champagne var også langt over forventet prisnivå.
Kommer ikke til å besøke igjen med det første.

1  Takk, FrequentFlier752710

Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Dette var meget bra !!!
Utsøkt mat og servering
Vin - utvalget bra !
Her er det nok lurt å bestille bord .

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 975steinarg
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Et sjarmerende liten restaurant med fantastisk mat, smilende å hjelpsomt personale.
For 3 retter, 1glass vin, 1glass champagne og ett glass vann kostet 795 DKK.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, hase89
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk service og topp score i absolutt alle ledd. God atmosfære, kvalitet i alt fra mat, drikke og betjening. En meget god opplevelse som absolutt frister til gjentakelse.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, tomashauk
Anmeldt 29. juni 2019

Hadde den glede å være gjest ved Restaurant Gronnegade og fikk et av de bedre middager jeg noensinne har spist. Utrolig koselig lokale, fantastisk mat og servitør Magnus presenterte mat og vin på en ypperlig måte. Skal mye til for å overgå dette.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, sbm66

Reisende som så på Restaurant Gronnegade, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Gronnegade? Del dine erfaringer!