“Ingen service”

Vurdert som nr. 398 av 2 861 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket bord på forhånd men det så ikke ut til å ha noen betydning. Vi ble vist til et bord og fikk vår meny. Vi ventet i over 35 minutter og ble ikke kontaktet av servitør om vi ønsket å bestille noe mat. Da servitørene ikke viste noe interesse for å ta imot bestilling eller å komme til bordet måtte vi tilslutt gå uten å ha fått kontakt med servitøren. Ikke imponerende!

Dato for besøk: september 2021
Takk, karih65

Anmeldt 16. mars 2018

Nydelig mat og service. Vi fikk maten fort og betjeningen var veldig hyggelige. Koselig sted:) anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Heidi Monica M
Anmeldt 30. mars 2017

Fantastisk mat, var spennende og prøve en litt ny vri på indisk! Kan Anbefales på det sterkeste! I tillegg fikk vi en super service! Rett og slett en herlig opplevelse.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, evenski93
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Vi smakte på seks forskjellige retter. Begynte med gode kongereker og den sterkeste suppe jeg har smakt med en hel chilli pepper i skålen. Fint men for sterkt for de fleste. De hadde fine kjøttretter og spennende fylte pannekaker. Ikke vanlig Nan eller poppadom. Jeg anbefaler å drikke øl til måltidet. Hvitvinen smakte ikke godt.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 555gu_r_nj
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi søkte opp indisk restaurant i nærheten og denne kom opp som et alternativ. Betjeningen var meget hyggelig og tok godt i mot oss. Maten var meget god, selv om den var noe sterk. Spesielt kyllingen som vår datter spiste var sterk , men ifølge ho veldig god.

Dato for besøk: juli 2016
2  Takk, sveinreiersen

Reisende som så på The South Indian Vesterbro, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The South Indian Vesterbro? Del dine erfaringer!