Mæli eindregið með þessu!

Fyrsta escape room heimsóknin mín; ég og vinirnir skemmtum okkur frábærlega. Þjónustan var... les mer

Anmeldt 3. mars 2019
petachu
Morsomt, utfordrende og midt i blinken familieaktivitet!

Anmeldt 9. oktober 2018
Mortenas
Horten, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av København
Da Vinci Escape Room
94 anmeldelser
SHERLOCK Escape Room
30 anmeldelser
Københavnkortet
838 anmeldelser
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Flott mottagelse, hyggelig vert og en strålende planlagt gåte! Verdt å besøke! Hilsen familie med tre tenåringsjenter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Mortenas
Allan G N, Ejer på Clockedin Escape Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Mortenas,

Tak for de flotte stjerner og anbefaling. Vi er glade for at i fik en udfordrende og strålende familie oplevelse med de tre tenåringsjenter. Vi er også glade for at I fandt gåderne godt planlagt.

Tak for jeres glade besøg og familie hilsen :)

Med bedste Escaperoom hilsen
Allan - Clockedin Escape Room.
Mellem Strøget og Strædet - København indre by.

Anmeldt 9. juli 2018

Vi prøvde rommet THE MYSTERY AT THE SECRET WAREHOUSE og satte personlig familierekord!
Verten var hyggelig og imøtekommende, og opptatt av å finne riktig nivå for oss. Oppgavene var varierte, hang godt sammen og appelerte til ulike engenskaper hos oss i teamet.
Veggen ble signert og vi dro derfra med et stort smil rundt munnen, både de to 16-åringene og vi foreldre. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Rita N
Allan G N, Ejer på Clockedin Escape Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Hej Rita N,

Vi er glade for at I fik en Super oplevelse! :) Tak og tak for de flotte stjerner og anbefaling.

Vi er også glade for at i satte personlig familierekord og oplevelse EscapeRoom opgaverne varierede som krævede jeres forskellige talenter aktiveret som team arbejde.

Det glæder os at høre at I alle gik derfra med et smil om munden.

Igen tak for den flotte anbefaling.

Med bedste Escape Room hilsen
Allan, Clockedin Escaperoom, Mellem Strøget og Strædet i indre by
København

Anmeldt 20. mars 2018

Vi prøvde "Mysteriet i de hemmelige lagerrum", og det var perfekt for oss der én av fire hadde prøvd escape room tidligere.

God service og herlig utfordrende, anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Christer B
Allan G N, Ejer på Clockedin Escape Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Hei Christer,

Tak for de flotte stjerne og anmeldelse. Vi er glade for at I fik en "Utfordrende og gøy" oplevelse. Så godt at høre at det var perfekt
til jeres Team på 4 personer.

Igen Tak for anbefaling.

Med Bedste EscapeRoom hilsen - Allan.
Clockedin Escape Room - midt i indre by København.

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket tid hos Clockedin kl. 10.00 og løste det første rommet med stor entusiasme. En av oss lurte på om vi kunne teste ett nytt rom (de har tre ulike), men de var dessverre fullbooket, første ledig var kl. 18.00 samme dag. Vi kom tilbake klokken seks. Absolutt å anbefale!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, linninoringset
Allan G N, Ejer på Clockedin Escape Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2018

Hej linninoringset,

Tak for de flotte stjerner og at du som du skriver absolut kan give os din anbefaling. Vi er meget glade for at jeres store entusiasme gav jer lyst til at prøve endnu et rum. det er altid hyggeligt at se gæsterne igen :)

Igen Tak for din flotte anmeldelse.

Med Bedste Escaperoom hilsen - Allan,
Clockedin Escape Room.
Weekend Event til dit Team - i Indre by - København.

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Vårt første Escape-rom & det blir ikke der siste! Dette var veldig kjekt, utfordrende, litt skummelt, men etterhvert forsto vi litt hva vi skulle gjøre.
Takk for er kjekt besøk, hilsen mamma med unger på 12, 15 & 18 år

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, ToneCecilie
Allan G N, Ejer på Clockedin Escape Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2017

Hei ToneCecilie,

Tak for det flotte review og stjerner. Vi er glade for at I fik en så god en familie oplevelse i vores Escpae Room at det ikke bliver det sidste Escape i skal prøve :) det var super hyggeligt at have jer på besøg.

Med bedste Escape Room hilsen,
Allan,
Clockedin Live Ecaperoom - København indre by - mellem strøget og strædet.