“En fantastisk perle av et sted”
Anmeldelse av Il Ponte Restaurant

Il Ponte Restaurant
Vurdert som nr. 362 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

For et måltid! Vi bestilt husets vin og fikk en bruschetta og asparges med serranoskinke, nydelig! 2nydelige hovedretter og en fantstisk dessert! Stedet er en perle! Anbefales!

2  Takk, 282christopherb

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hadde en flott kveld på Il Ponte, god service fra kelneren og fantastisk mat! Forrett var asparges med ost og Parmaskinke, kjempegodt. Hovedrett ossobocco, kalvekjøtt med parmaskinke, helt nydelig med salvie i sausen. Kunne gjerne kommet tilbake snarest, men i morgen må vi vende nesa hjemover

Dato for besøk: august 2018
Takk, Per_Lyngsmo
Anmeldt 25. april 2018

Denne restauranten fant vi i en side gate av Strøget. En liten koselig italiensk restaurant. Hyggelig betjening. Da vi ikke kunne bestemme oss for om vi skulle ha en hel eller halv flaske, åpnet kelneren en hel flaske og vi kunne betale for det vi drakk. Snakk om god service og maten ble servert raskt etter bestilling. Vi bestilte Asparagi Gratina til forrett og Spaghetti alla Carbonara, Tortellini al Forno til hovedrett. Smakte godt, men litt mye salt. Vi kan anbefale restauranten og kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Nina H W
Anmeldt 4. mars 2018

En god spiseopplevele. Liten hyggelig restaurant, god atmosfære og vennlig og imøtekommende servitør. Rask servering og svært god og velsmakende mat. En flott middag.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, lkjaerstad
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten etter tips. Hyggelig og liten restaurant i en sidegate fra Strøget. God service er veldig positivt. Vi prøvde begge Pasta Carbonara, som smakte veldig godt og som anbefales. Liker du italiensk, og er i nærheten, bør du prøve denne restauranten.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Hakon84

Reisende som så på Il Ponte Restaurant, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Il Ponte Restaurant? Del dine erfaringer!