“En dårlig opplevelse”

Vurdert som nr. 403 av 3 045 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om Mash penthouse og gledet oss til en god middag på tippen av København. Ankom restauranten ganske presist og fikk tildelt bord, rett ved verdens mest støyende kjøkken. Fikk endret bord og var så klar for bestilling, men hvor var servitøren? Etter ca 30 minutter dukket det opp en servitør som tok bestilling på aperitiff, etter ytterligere 20 minutter fikk vi bestilt mat. Alt i alt tok det 1 time og 15 minutter fra vi satte oss til vi fikk mat. Halvt i biffen tok jeg en liten pause for å nyte utsikten, da dukket servitøren opp å lurte på om jeg var ferdig? Ingen hadde så langt spurt om maten smakte.... 5 minutter etterpå dukket samme servitør opp igjen å lurte på om vi var forsynt (jeg hadde bestikket i hendene og skar av biffen). Fikk en viktig telefon 2 min etterpå å reiste meg fra stolen, da var han der igjen.... Var ikke ferdig, men nå følte vi oss uvelkommen. Ba han fjerne maten. Fortsatt er det ingen som har spurt om det smaker.... Ingen tilbud om kaffe eller forsøk på å selge dessert... Ber om regninga, den kom på ca 30 sekunder ;) Forlot restauranten 21.45, 1 time og 45 minutter etter vi ankom. 1 time og 30 min ventet vi ergo spiste vi og koset oss i nøyaktig 30 minutter. En helt forferdelig opplevelse, men maten var fortreffelig. Hadde vi bare fått spist :(

1  Takk, 662jana

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Takk for en super service for en småbarnsfamilie! Deilig mat og glade, informative flinke servitører.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 944catharinaj
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Tom for opprinnelig bestilling, fikk tilbud om 'bedre' kjøtt. Fikk da verden minste 200 grams biff som både var kald og seig. Treg service (langt fra full restaurant) og sur servitør. Alle andre bord fikk brød, noe vi fikk ikke!

Vi hadde høye forhåpninger pga tidligere besøk på Mash restauranter!!

Dato for besøk: april 2017
2  Takk, hiro68
Anmeldt 18. januar 2017

Anbefales på det sterkeste å ta turen hit om du vil ha en eksklusiv matopplevelse. Her har du god mat og drikke i flotte omgivelser langt opp i høyden (12 etg) med utsikt over hele byen. - Fantastisk biff!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, MartheG24
Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Flott lokale men bar område var stappfullt og var ikke mulig å kjøpe drikke der. Fikk bord etter 15 minutter. Veldig god mat men biffen ble litt for mye stekt ellers smakte det kjempe godt. Fikk regningen raskt og ble godt tatt vare på. Kommer nok tilbake når vi kommer til København igjen:)

Dato for besøk: november 2016
Takk, VeronicaB290

Reisende som så på MASH Penthouse, så også på

Frederiksberg, København

København, Sjælland

Har du vært i MASH Penthouse? Del dine erfaringer!