TripAdvisor

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Kanalkafeen er stedet for danske smørbrød, øl og en lille. Ikke noe jåleri her. Kjempegod mat og helt grei service. Når til og med lokalbefolkningen bruker stedet, vet du - at her er det bra!

Dato for besøk: september 2019
Takk, vsvidar

Anmeldt 25. juni 2019

Veldig god røket ål, men deres varemerke; kokt syltet sild, er ikke så bra lenger. Veldig hyggelig gammelt lokale, lavt under taket, flere rom. Både herre-og dametoalettene stinker...

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ellenmstensrud
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Noe av det beste og mest autentiske kneipe jeg noen gang har besøkt. Nydelig mat og fantastisk servitør med godt Glimt i øyet. Må oppleves!!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, lasseo177
Anmeldt 13. mai 2019

Vi spiste (alle 9) den store lunchplatten. Ble nok for mye mat, klarte ikke å spise alt. På den annen side var det ikke mye å spare på å ta en mindre rett.Anbefaler den store, da kan en plukke ut det en liker best. Hyggelig betjening. Obs! Husk å bestille bord. Vi spiste på en lørdag klokken 13 og da var det temmelig fullt. Lett å få taxi, for vår del ned igjen til "norskebåten". ANBEFALES!!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, baard1952
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Kanalkafeen for første gang etter å ha fått den anbefalt. Utrolig trivelig sted, nydelig mat, herlig betjening. Vi skal vi igjen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, kjerstitt

Reisende som så på Kanal Cafeen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Kanal Cafeen? Del dine erfaringer!