“Veldig god hyggetallerken”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi var sultne på lunsj og gikk helt tilfeldig inn på Cafe Norden. Bestilte hyggetallerken. Kjempegod og mye mat. Nydelig og mektig tomatsuppe, deilig laksetartar, kylling med god dressing, ost og fersk fiken og en deilig sjokolademousse til slutt. Går gjerne hit igjen.

Takk, ak_Oslo

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig plass å sette seg ned midt på Strøget. Smilende betjening, og den beste chai latten jeg noen gang har hatt. De har og et rikt utvalg av kaker for de som ønsker det.

Takk, Wenche W
Anmeldt 23. januar 2018

Frokosten på Cafe Norden får mine sterkeste anbefalinger! Vi satt på denne hyggelige kafeen og koste oss i 2 timer med nydelige råvarer og avslappet atmosfære. Hvis du ikke har frokost inkludert i hotellbookingen din kan du med fordel legge turen innom her for en herlig start på dagen!

Takk, Myrsnipa
Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Et hyggelig stoppested for en lunsjpause i hjertet av Københavns gågate. Omringet av kjente og kjære butikker og et lite torg -så det ingenting å trekke fra på beliggenheten. Vi spiste et dansk smørbrød som helt klart svarte til forventningene. Dessverre var det ganske dyrt der og det var utrolig mange mennesker og et høyt støynivå.

Takk, Hakj73
Anmeldt 19. november 2017

Her har de godt utvalg i kaffe, øl og annet drikke. Både kaker og annen mat. Hyggelig betjening og nok bord/stoler. Hyggelig atmosfære. Rene toalett.

Takk, Åse Karen S

Reisende som så på Cafe Norden, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Norden? Del dine erfaringer!