“Lunsj”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Tilfeldig valgt sted for lunsj, påfyll av drikke og litt søtt! Reisefølge på 6 personer, litt shopping og kultur i København påskeuken! Droppet innom Cafè Norden midt på dagen, noen litt sultne, andre var kun tørste og søtsugne så bestillingene ble litt ymse! Vi som skulle spise bestilte to retter for å dele på tre, helt bevisst valg da vi så andre gjester med mat- stooore porsjoner med flott dandert mat. Veldig delikate og gode retter- anbefales så absolutt et besøk innom her når man er på shopping i København city! Ligger midt i hjertet så beliggenheten er perfekt! Ha litt god tid og nyt mat og drikke, men vær sulten da det er store porsjoner!

Takk, Tone Kristine A

Anmeldt 5. mars 2018

Var her til sen lunsj en fredag ettermiddag. Mye folk, vi var heldige og fikk et bord akkurat i det noen gikk. To av oss hadde hyggetallerken, to av oss hadde tomatsuppe. Veldig god, og mye, mat! Går gjerne her igjen.

Takk, Stine I
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi var sultne på lunsj og gikk helt tilfeldig inn på Cafe Norden. Bestilte hyggetallerken. Kjempegod og mye mat. Nydelig og mektig tomatsuppe, deilig laksetartar, kylling med god dressing, ost og fersk fiken og en deilig sjokolademousse til slutt. Går gjerne hit igjen.

Takk, ak_Oslo
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig plass å sette seg ned midt på Strøget. Smilende betjening, og den beste chai latten jeg noen gang har hatt. De har og et rikt utvalg av kaker for de som ønsker det.

Takk, Wenche W
Anmeldt 23. januar 2018

Frokosten på Cafe Norden får mine sterkeste anbefalinger! Vi satt på denne hyggelige kafeen og koste oss i 2 timer med nydelige råvarer og avslappet atmosfære. Hvis du ikke har frokost inkludert i hotellbookingen din kan du med fordel legge turen innom her for en herlig start på dagen!

Takk, Myrsnipa

Reisende som så på Cafe Norden, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Norden? Del dine erfaringer!