“God og dårlig service ”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted for å hvile kropp og sjel mellom shopping-øktene.
Deler av betjeningen virket meget stresset og sure, man ble oversett som kunde. Skulle tro disse var trent på å betjene mange mennesker samtidig. Det var heller ikke fullt, så de burde senket skuldrene mye mer. Spesielt de som tar imot bestillinger bak disken. Her trenger flere smilekurs.
MEN, vi fikk meget god nachos servert av en veldig hyggelig, smilende og absolutt serviceinnstilt servitør. Hun reddet hele inntrykket av stedet.

Alt i alt verdt et besøk. Rikelig utvalg av god mat og drikke. Hyggelig atmosfære ut mot Hubroes plass (vi så ikke de tre så kinesere, de var mange fler....)

Dato for besøk: september 2019
Takk, VonWingtip

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Var og spiste med venner. Vi ble godt mottatt og møtt av hyggelig betjening. Damen i kassen var utrolig smilende og hyggelig. God mat. Store porsjoner. Grei pris.

Dato for besøk: august 2019
Takk, OleO395
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten tok lunsj her. Vi fant oss et bord og meny, bestilte ved kassa og fikk maten på under 20 min. Vi bestilte nachosen som var utrolig god, samt en enkel lunsj. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, thearime
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

God mat, gode råvarer og flott beliggenhet. Ikke blillig, men beliggenheten og sjarmen redder det. Anbefales om du ikke er på budsjett

Dato for besøk: juni 2019
Takk, k3u
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, blir tatt godt imot! Fin utsikt og nydelig mat! Anbefaler et stopp her i løpet av dagen!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, thecha94

Reisende som så på Cafe Norden, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Norden? Del dine erfaringer!