“Vi kommer tilbake ”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har ved en tidligere anledning besøkt Cafe Norden, og alltid tenkt at dit skal jeg tilbake. Nå ble det København-tur på meg og familien, så da ble det et nytt besøk på kafeen.

Stedet ligger veldig sentralt plassert, og er til tider veldig fullt. Det trodde vi det var denne fredagen også, men det er sitteplasser i to etasjer, så vi var heldige å finne oss et bord oppe. Etter å ha tittet på menyen bestilte vi i baren oppe, og fikk servert maten ved bordet.

Jeg bestilte tartar med kjøtt og laks, mannen min bestilte smørbrød med skinkestek og hønsesalat, min sønn nachos, og min datter vegetarsandwich. Alt smakte godt, men et ekstra pluss for vegetarsandwichen, laksetartaren og smørbrødet med «flæskesteg». Stedet har åpent også på kveldstid, og dette kan kanskje forklare de veldig store porsjonene.

Det er nok utvalget også som gjør dette stedet så populært, i tillegg til god kvalitet på det de serverer. Her har de både noe godt til kaffen i form av kaker og desserter, og kalde og varme matretter. Hyggelig personale i baren oppe. Vi kommer nok tilbake neste gang også.

Takk, LineH79

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, sentralt og perfekt pause i en storbyferie. Dette stedet er en must for enhver som besøker København.

Bruchen til 250 danske kroner omfatter alt du kan tenke deg, fra kaker og vafler til mini-burgere. Virkelig verdt et besøk.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, juliecZ2799RK
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Flott, populært sted meget sentralt på Strøget. Flott å sitte ned for en matbit, et glass, eller bare en kopp kaffe. Det kan være vanskelig å få bord i travle tider på dagen.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Fharald
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Fin plassering, god drikke og hyggelig service. Godt å kjenne årets første varme stråler fra solen på den hyggelige uteserveringen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, eMobility100
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

God atmosfære og flott beliggenhet for en kopp kaffe med venner. God rødvinsgløgg og kaffe mocca. Veldig mye gjester, så det var noe tett luft i lokalet.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Sigvarten

Reisende som så på Cafe Norden, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Norden? Del dine erfaringer!