“Lønsj”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Smakløs mat, pasta og kalvefilet.
Mørt kjøtt, ikke varm potet og alt badet i fløtesaus. Pasta tagliatelle totalt uten smak.
Lite smilende betjening.
Må du så må du.....vi skal ikke flere ganger. Finnes utrolig mange andre gode resturanter her i byen.

Takk, toringer2017

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Kelneren kom bort med meny så fort vi fikk satt oss. Ganske raskt fikk vi bestilt mat og drikke og maten kom akkurat passe raskt.
Vi bestilte begge rigatoni med parmaskinke og gorgonzola. Retten var helt OK, men jeg kunne ikke ane gorgonzolaen i det hele tatt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Christina S
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Helt Ok, hverken mer eller mindre. Hyggelige kelnere. Vårt valg falt på pizza og tagliatelle. Restauranten bærer preg av å være plassert i et travelt turiststrøk, hvor man ikke behøver å anstrenge seg nevneverdig for at kundene skal droppe innom.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ninasteenl
Anmeldt 24. juli 2016

Denne restauranten bydde på smakløs mat, lang ventetid og viktigst av alt helt utrolig dårlig service! Anbefales absolutt ikke til noen!

Dato for besøk: juli 2016
2  Takk, jippi123
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Helt grei italiensk pizza til helt greie priser.

Fin beliggenhet på et rolig torv

Servitørene virket litt unødig stresset.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mslindaas

Reisende som så på Ristorante ITALIANO Pompei, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Ristorante ITALIANO Pompei? Del dine erfaringer!