“Herlig stemning og nydelig mat”
Anmeldelse av Husmann's Vinstue

Husmann's Vinstue
Vurdert som nr. 22 av 3 097 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Jeg har ikke vært her på mange år, men kommer garantert tilbake neste gang vi er i København.
Stemningen er fantastisk god og servitørene har alltid et smil om munnen og en god replikk på lager.
Maten er nytelig

Dato for besøk: februar 2019
Takk, reidarhamsund

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 godt voksne menn som skulle ha en aften med dansk julemat. Det er en fast meny, med 10 retter. Betjeningen er fantastisk og hyggelige, og gjorde kvelden til en god opplevelse. Matmessig var epleflæsket prikken over i en i et variert måltid med danske spesialiteter.
Kan anbefales til alle og ta en slik aften.

Takk, frobom
Anmeldt 15. oktober 2018

Vet ikke hvor menge ganger jeg har vært her, men de skuffer aldri! Fantastiske smørbrød - de beste i Danmark! Gammelt kjempehyggelig lokale som gir en fin atmosfære rundt måltidet. Familiedrevet med mehet hyggelig eier.
De har ikke stor plass - så det lønner seg å reservere på forhånd. Ikke vær mett - så du har plass både til sild - litt kjøtt . og en deilig ost til dessert.
Ikke fortell mennesker som ikke setter pris på god mat om stedet, de har ikke noe der å gjøre.

Takk, Victor R
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Dette var et funn. God stemning, fantastisk god mat, og hyggelig betjening. Men en advarsel, du bør være sulten. Vi kjøpte «manne frokost» og det ble heftige saker. Men godt. Perfekt plass for lange frokoster med gode venner. Kommer snart tilbake

Takk, hmejdal
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Husmann's Vinstue i Larsbjørnstræde 2 i København er en skjult perle og et must å besøke for alle livsnytere.
Her får du ikke bare servert verdens beste smørrebrød. Her er det også en så positiv atmosfære som man ikke finner andre steder. Og er man så heldig å bli servert av kelner John, ja da er dagen reddet. Rett og slett en herlig fyr som alltid har replikken på lur.
Dette er heldigvis ingen turistfelle. Det er her danskene selv går når de skal kose seg med god mat og drikke.
Anbefales på det sterkeste!
Men vær snill - ikke si det til noen...
For det er dejligt å være norsk i Danmark!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, frodet192

Reisende som så på Husmann's Vinstue, så også på

Har du vært i Husmann's Vinstue? Del dine erfaringer!