“Et utsøkt måltid”

Vurdert som nr. 5 av 3 072 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde en kjempefin opplevelse her i helgen. Nydelig fire retters middag med tilhørende vi pakke. Alt satt sammen på en fin måte. Må også få berømme servitørene for fantastisk service under hele måltidet. Kunnskapsrike og hyggelige alle sammen.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Truls H

Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Andre gang vi har vært her og svarte til forventningene vi hadde fra forrige gang. Veldig god mat og god service, til en fornuftig pris.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, lathny
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat,lekkert presentert, gode priser, koselige lokaler og fantastisk service kan absolutt anbefales. Vi kommer definitivt igjen!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 776karij
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Levde opp til forventningene. Hyggelige servitører og svært god mat. Fantastisk atmosfære anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 354tingh
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig en plass og anbefale å spise.Både for familie,venner og par.Hadde 4 retters middag med drikke til.Alt var helt perfekt,veldig god sopp suppeKommer svært gjerne tilbake med en senere anledning

Takk, linnserigstadt

Reisende som så på The Olive Kitchen & Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The Olive Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!