“Nydelig mat til greie priser ”
Anmeldelse av The Olive Kitchen & Bar

The Olive Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 6 av 3 064 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd, og det må du for å få bord her. Dette er mitt andre besøk og kjøkkenet skuffet ikke denne gang heller.
Bestilte en lakris cocktail, som vi koste oss med før maten. Drinken var kjempegod. Det tok ikke lang tid før vi fikk ande lår med søtpotet purre. Helt himmelsk. Vi klarte ikke la være å bestille dessert, så vi fikk verdens beste panna cotta servert med deilig Irish coffe. Vi hadde en flaske vin til maten også, så vi koste oss maks. Vi betalte ca DK 1400.- for alt sammen. Jeg kommer tilbake og anbefaler denne restauranten til alle.

Takk, WencheR

Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig og intim liten plass. Nydelig mat. Casual atmosfære i lokalet.

Spiste selv en anbefalt 4-retter med god variasjon.

Takk, Truls E
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Kanonbra mat og service vi var 10stk og alle var superfornøyd med hele opplegget. Kommer gjerne igjen ved en seinere anledning.

Takk, trondh596
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde en weekend tur til Køben, var 5 par som kom til restauranten og fikk topp service og fantastisk mat fra start til slutt. Anbefaler denne på det sterkeste!

Takk, Kristian R
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord her etter anbefalinger fra TripAdvisor. Maten var helt fantastisk! Kom raskt og både smakt og så god ut. Vi trengte et glutenfritt alternativ, og det fikk vi! Kommer definitivt tilbake! Takk for en flott opplevelse!

Dato for besøk: april 2019
Takk, yngvart2018

Reisende som så på The Olive Kitchen & Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The Olive Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!