“DEEEILIG mat og eksemplarisk”
Anmeldelse av The Olive Kitchen & Bar

The Olive Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 9 av 2 858 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

DEEEILIG mat og eksemplarisk service! Menyen hadde få retter men hver av de vi bestilte holdt herlig smakskvalitet.

2  Takk, reidunhollesli

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Vi var 2 par som besøkte restauranten. Vi bestilte meny med vinpakke. Rask og god service, meget hyggelig personale.
Maten var fantastisk god. Smakfull og meget god. Valgene av vin matchet maten meget bra. Anbefaler denne restauranten

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Henning F
Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk. Vi var tre personer med tre ulike retter (biff, kylling, laks) og alle var ekstremt fornøyde. Sausene var så gode at vi ville drikke de opp! Vi bestilte også dessert (sjokoladekake og creme brulée). Han ene snakket lenge om hvor god sjokoladekaken var, gjentatte ganger. Veldig hyggelig betjening. Bra (nok) utvalg av vin.

Stedet har en koselig atmosfære. Passende for ulike anledninger og grupper. Vi var kollegaer på jobbreise.

Bildet rettferdiggjør ikke hvor god lakseretten var. Trøffel i sausen var en ekstra hyggelig overraskelse for meg som elsker trøffel.

Jeg kommer garantert igjen neste gang jeg er i Køben. Restauranten er veldig populær, så det er lurt å booke uansett hvilken dag i uken.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, jws_travel_journal
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, god vin og tipp topp personale! Vi hadde bestilt bord på forhånd og det gjorde vi lurt i, virket å være en godt besøkt restaurant, mulig også romjul påvirket dette! Men jeg velger også å tro den gode maten og den hyggelige atmosfæren gjør sitt.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Tone Kristine A
Anmeldt 1. januar 2020

Ett veldig hyggelig sted vi veil anbefale pga av god mat og veldig hyggelig betjening. Fulgte anbefaling fra TA, og det viste seg å være et godt valg. Godt utvalg av retter og gode vinpakke. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 421carstent

Reisende som så på The Olive Kitchen & Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The Olive Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!