“Morgenmad i særklasse”

Vurdert som nr. 41 av 2 882 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 1. januar 2018

Vi er der tidlig, før åpningstid og der er allerede kø. Stedet er blitt anbefalt for oss for morgenmad og vi kan bare anbefale videre. vi er meget fornøyd. Utrolig mat og flott sted og betjening.

Takk, petter eilert s

Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Mad og kaffe har en meny hvor du kan velge 3/5/7 forskjellige småretter. Det er en liten koselig plass med hyggelig betjening. Jeg valgte fem retter; eggerøre, laks, avokado med chiliolje, Chorizo og «kanelsnegle». Kort sagt en av de bedre frokostene jeg har spist!

Når jeg gikk, ventet ca 20 stk på bord. Og de ventet på noe godt:)

Takk, Lars F
Anmeldt 20. oktober 2017

Var her TO ganger ila forrige tur til Køben. Hadde frokost første gangen og lunsj den andre. Lunsjen består av smørbrød og litt andre ting, helt kurrant, men gjennomgående bra!

Frokosten er et MUST hvis du er i Køben. Her kan du velge 3-7 retter fra en meny du får, og som du krysser av. Sjekk meny på nett for å se hva som tilbys, veldig bra alt sammen. Her får du også hippistemning og god drikke.

Fullt hus 1 time etter åpning.. :)

Takk, sondre514
Anmeldt 30. juli 2017

Populært sted med venteliste. Ventelisten fungerte utmerket, for mens vi ventet kunne vi bestemme oss for mat og drikke (3,5 eller 7 retter) og det vi bestemte skulle vi huke av/skrive på et eget ark. Effektivt, og man fikk det man ville ha. Veldig god mat!

Takk, Guro N
Anmeldt 1. mai 2017

Vi har hatt lyst å besøke Mad & Kaffe en stund etter å ha lest anmeldelser og sett bilder på Instagram. Restauranten skuffet ikke -- god burger, vennlig service, stilig lokale, god stemning og fin beliggenhet. Vi kommer tilbake for å prøve mer av menyen. Jeg hadde elsket å ha Mad & Kaffe hjemme i Trondheim. Anbefales!

Takk, Roger M

Reisende som så på Mad & Kaffe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Mad & Kaffe? Del dine erfaringer!