“Rustikk og sjarmerende atmosfære”
Anmeldelse av Mad & Kaffe

Mad & Kaffe
Vurdert som nr. 64 av 3 068 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt plassen av hotellet vi bodde på, og angrer ikke på at vi måtte gå et stykke for å komme hit. Nydelig frokost her man kunne velge tilbehør/småretter - fint servert på en planke med små skåler. Økologisk juice med gulrot, eple og ingefær smakte ilag med nydelig komponert mat. Vi var der rundt kl 9 - kl 10 var det kø for å komme inn.

Takk, bfaksnes

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Deilig frokost/lunsj hvor man kan velge og kombinere ulike småretter og drikker. Økologisk, deilig på smak og lekkert dandert.
Dette er et populært sted, så det kan være lurt å bestille bord. Det er mulig å sitte både inne og ute. Fristet til gjentagelse

Dato for besøk: juli 2018
Takk, annegrethek
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Et perfekt sted for en rolig frokost i København. Genialt å kunne velge antall frokostretter selv, og drikke. Ferske og friske råvarer som er økologisk. Vi tar gjerne en tur til dit før vi drar hjem.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, toreb894
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

味道还不错,主要是搭配好而且太漂亮了,单单为了外观我都会来吃吃看!blueberry yogurt 和ollebrod with violet sugar太甜了,平时我也特别爱吃甜食但是这两样有点过于甜了,特别是Ollebrod有点难以接受。

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 682jingjingg
Anmeldt 1. januar 2018

Vi er der tidlig, før åpningstid og der er allerede kø. Stedet er blitt anbefalt for oss for morgenmad og vi kan bare anbefale videre. vi er meget fornøyd. Utrolig mat og flott sted og betjening.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, petter eilert s

Reisende som så på Mad & Kaffe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Mad & Kaffe? Del dine erfaringer!