“Kjempebra frokost”

Vurdert som nr. 65 av 3 064 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Veldig bra frokost. Forvent å måtte vente på bord her. Var helt fullt både ute og inne da vi kom for frokost. Smakte kjempe godt til en fornuftig penge.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Koltrip

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt plassen av hotellet vi bodde på, og angrer ikke på at vi måtte gå et stykke for å komme hit. Nydelig frokost her man kunne velge tilbehør/småretter - fint servert på en planke med små skåler. Økologisk juice med gulrot, eple og ingefær smakte ilag med nydelig komponert mat. Vi var der rundt kl 9 - kl 10 var det kø for å komme inn.

Takk, bfaksnes
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Deilig frokost/lunsj hvor man kan velge og kombinere ulike småretter og drikker. Økologisk, deilig på smak og lekkert dandert.
Dette er et populært sted, så det kan være lurt å bestille bord. Det er mulig å sitte både inne og ute. Fristet til gjentagelse

Dato for besøk: juli 2018
Takk, annegrethek
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Et perfekt sted for en rolig frokost i København. Genialt å kunne velge antall frokostretter selv, og drikke. Ferske og friske råvarer som er økologisk. Vi tar gjerne en tur til dit før vi drar hjem.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, toreb894
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

味道还不错,主要是搭配好而且太漂亮了,单单为了外观我都会来吃吃看!blueberry yogurt 和ollebrod with violet sugar太甜了,平时我也特别爱吃甜食但是这两样有点过于甜了,特别是Ollebrod有点难以接受。

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 682jingjingg

Reisende som så på Mad & Kaffe, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Mad & Kaffe? Del dine erfaringer!