“Ikke spesielt god pizza”
Anmeldelse av Amici Miei

Amici Miei
Vurdert som nr. 3 av 117 Restauranter i Helsingør
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ikke spesielt god pizza. Ok calzone. Bestilte bruschetta til forrett, som vi fikk ETTER hovedretten. Rørte de ikke, men betalte likevel for de.

1  Takk, Kikkadondert

Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Maten smakte meget godt. Store porsjoner både på forrett og hovedrett. God og rask service. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, sivk2018
Anmeldt 9. juni 2019

Maten var grei minus . Biffen jeg spiste var smakløs , tilbehøret var godt . Pluss for spesiell rødvinsaus uten gluten . OK betjening . Toalettet var absolutt IKKE bra !

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Augustin658442
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant midt i gågata. Hyggelig personale med god kontroll på bestillinger selv om de hadde mye å gjøre. Nydelig italiensk pizza.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 662maritaw
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi har spist på Amici Miei til sammen 11 ganger ved tre besøk i Helsingør de siste to månedene. Eieren og de som jobber der er hyggelige, selv på dager med mye gjester. Maten er meget velsmakende, og stemningen er meget italiensk til tider. Det er ingen stiff upper lipp her, alt er realt og ærlig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, JoyoflifeNorway

Reisende som så på Amici Miei, så også på

Helsingør, Helsingoer Municipality

Har du vært i Amici Miei? Del dine erfaringer!