Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde 3 netter på dette hotellet og forventningene var ganske høye da pris pr natt var ganske høy.
Vi ble møtt av et hyggelig personal i front desk som kom med gode råd til hvor man burde dra å bade, samt se og oppleve i nærheten.

Rommet var et superior rom med sea view, ganske lite rom for 2 voksene og et barn på 2 år. Utsikten var fantastisk og lyden fra bølgene som slo inn på stranden var deilig å sovne til. Nyoppusset og fint rom, housekeeping gjorde lite når de kom, kastet søppel og byttet håndkler, Thats it.

Frokosten var også helt ok, ingen ting spesielt og hadde vanlig standard. Hadde forventet bedre utvalg.

Alt i alt et ok hotell hvis man skal utforske stedene rundt, ikke spesielt egnet for barn da det ikke er noen barnebasseng eller lekeplass, heller ikke stranden i nærheten er spesielt barnevennlig med mange steiner og en del bølger. Passer mer for par som vil slappe av og benytte seg av den nye spa avdelingen og de rolige omgivelsene. Ville nok ikke valgt det igjen da prisen (i høysesong) var alt for høy ift hva man fikk!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Shant H
Josefine L, Gæsteansvarlig på Marienlyst Strandhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Kære Shant H,

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi er kede af at høre, at opholdet ikke helt levede op til jeres forventninger, og vi håber at I trods alt havde nogle dejlige dage her i Helsingør.

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell med flott beliggenhet.
Veldig bra størrelse på superior rom, rent og ryddig.
Innholdsrik frokost buffet som kan nytes utendørs noen få meter fra fjorden.
Noe støy fra gangen nattestid gjennom dårlig lydisolert dør, men ellers rolig.
Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jernj
Josefine L, Gæsteansvarlig på Marienlyst Strandhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Kære Jern J,

Tusind tak for din venlige anmeldelse og anbefaling efter dit besøg på Marienlyst Strandhotel.

Vi er så glade for at jeres ophold levede op til jeres forventninger og vi håber meget, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Fint hotell med fantastisk beliggenhet! Jeg hadde et fantastisk rom med herlig balkong. Det var i den nye delen. Men å betale DKK 300 for å få tilgang til basseng når rommene er så dyre, synes jeg ikke er ok. Heller ingen super service i restauranten (1861).

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Anitagr64
Josefine L, Guest Relations Manager på Marienlyst Strandhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Kære Anitagr64,

Vi ærger os naturligvis over, at du er skuffet over merbetaling for adgang til vores Strandspa. Det er en spa med mere end 20 forskellige spafaciliteter og oplevelser - ude som inde og vi tilbyder to fantastiske spaophold, hvor adgangen naturligvis er inkluderet.

Oplevelsen i Brasserie 1861 den pågældende aften er langt under vores vanlige standard og yderst beklageligt. Vi sender din feedback videre til vores F&B chef med det samme.

Vi håber, at vi kan få lov til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger vakkert til og har veldig pene rom spesielt de med havutsikt. Vi hadde ikke mulighet til å prøve spa og bassenget, men de så veldig innbydende ut. Frokosten var bra og god og baren hadde alle rettigheter. Jeg kunne imidlertid ventet meg noe mere oppmerksomhet og service av bartendere. Vi var der kun i tre dager, to overnattinger.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, BAARDSETH
Josefine L, Guest Relations Manager på Marienlyst Strandhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2018

Kære Baardseth,

Tak for din venlige anmeldelse.

Det glæder os, at I havde nogle gode oplevelser hos os og synes om vores sted. Vi beklager naturligvis jeres oplevelse i baren og sender den videre til vores F&B chef, således han kan tage det op med sit team.

Det vil være en fornøjelse, at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Hvis du ønsker å feriere midt på stranden er dette noe for deg! Et smakfullt innredet, rent og hyggelig hotell med herlig seng, vakker utsikt over sjøen og en deilig frokost! Kun en kort spasertur inn til sentrum. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Livo7
Josefine L, Guest Relations Manager på Marienlyst Strandhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Kære Livo7,

Mange tak for denne skønne anmeldelse. Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold hos os og vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen.

På glædeligt gensyn!