“De har nydelige hamburgere”
Anmeldelse av Cafe Kaiser

Cafe Kaiser
Vurdert som nr. 22 av 117 Restauranter i Helsingør
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

De har nydelige hamburgere og veldig vennlig service. Også de danske tradisjonelle smørbrød var veldig gode.

Takk, BrithaS1

Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt stedet av Slagter Jensen.
Sjarmerende kafé med hyggelig betjening. Vi fikk god service selv om kafeen var fullsatt. Maten smakte fortreffelig - vi spiste stjerneskudd, fransk bøff og sild. Noe begrenset valg på drikke.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 563bength
Anmeldt 9. juli 2018

Spiste to smørbrød til lunsj. Gjennomført og utmerket sammensatt. Litt venting, men hyggelig betjening. Hadde ikke trodd at en så enkel lunsj kunne være så god!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SveinHy
Anmeldt 29. desember 2016

Meget god mat ,tok en tre retters for 250 kroner fikk mye mat flink betjening til å anbefale vin og mat

Dato for besøk: desember 2016
Takk, hansarnepetersen
Anmeldt 6. mai 2016

Besøkte dette spisestedet ved frokosttider sist i april. Bestilte smørebrød og øl. Det varte en god stund før vi fikk øllet og enda en stund til før smørebrødene ble servert. Litt kjedelige smørebrød, men akseptapelt.

Dato for besøk: april 2016
Takk, olel449

Reisende som så på Cafe Kaiser, så også på

Helsingør, Helsingoer Municipality

Har du vært i Cafe Kaiser? Del dine erfaringer!