Københavnkortet

Ulike måter å oppleve Frederiksborg Castle på
Københavnkortet
878 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Mye fantastisk kunst og utsmykning. Hagen er utrolig. Det som trekker ned er mye folk ved inngangen. Lite barnevennlig med tanke på barnevogn. Du må benytte en utleievogn som er beregnet på eldre barn og det er ikke lov å ha med mat og drikke til den lille babyen. Til og med flyplasser godtar dette for babyer. Stedet er uansett verdt å se.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, eskila2017
DNM_Frederiksborg, Gæsteansvarlig på Frederiksborg Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Mange tak for din kommentar, som vi vil tage til efterretning. Vi er glade for, at I havde et godt besøg.

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Meget stor hage, mye fugleliv og fantastisk barokk hage. Husk gode sko. Kort avstand fra Hillerød og ikke lang kjøretur fra København. Skal du besøke et slott på Skjelland så er dette stedet

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 309terjeh

Tusind tak for de søde ord. Vi er glade for at høre, at du nød dit besøg.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Slottet ligger praktfullt til i enden av sjøen. Det er en opplevelse å få besøke det innvendig og landskapshagene rundt skaper en tidsriktig og flott ramme rundt slottet.

Fra torget i Hillerød sentrum får man et nydelig utsyn til slottet.

Slottet og omgivelsene anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, m0rtenr
Anmeldt 16. august 2017

Det er noe av det fineste stedet man kan studere en del av dansk historie. det å gå omkring inne i selve slottet, og la seg imponere av alt den flotte intreører kan oppvise. anbefaler å ta en guidet omvisning slik at en kan få med seg alt av intrenor og historien bak bygget. Og så ta seg en tur i slottsparken, og ta seg god tid til å studere alt det vakre i parken. Min kone og jeg har vært innvitert dit på vennskapsbystevne med full 4 retters middag i parken for ca. 1.200 gjester på -90 tallet.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Connector416016
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Dette slottet bare fyller landskapet og må ha vært mektig i sin tid. Det er flott å se på og ikke minst vande rundt og "føle" på historien.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Morten K